onsdag 20 november 2013

Hösten fortsätter

 Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration och använt datorn minimalt. Vad har jag då pysslat med? Ja, jag har röjt bland mina pysselsaker pch vips hade jag ett arbetsbord! Jag har haft alldeles för mycket saker framme så jag har inte haft plats att sitta och pyssla. Men nu är det alltså ordning och reda och arbetsbordet är åter brukbart.

                   


Hösten fortsätter att visa upp sig från sin bästa sida. Idag har jag och Spooky utforskat en skog här hemma. Trots att den ligger mitt ibland en massa villor så är den riktigt mysig. Det är kuperad terräng, glest mellan träden samt många klippor  och klippblock.








Höstens färgprakt har fått en mörkare nyans, men så lyser det helt plötsligt gult på marken! En liten fingersvamp tittar upp bland de fallna löven.

Ha en fortsatt trevlig höst!
Kram på er, Eva





2 kommentarer:

  1. Tur att du har fina Spooky när du går omkring i skogen. Jag läser så mycket deckare och just såna skogar brukar det finnas lik i :) Nej det gör det ju inte men min fantasi skenar ibland..
    Jag har ett helt pysselrum men får nästan inte plats där så jag sitter oftast vid matsalsbordet och sprider ut mig även där.. Ha det gott...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Hej Maidi, det händer att jag också tänker på dumpade lik när jag är ute i skogen. Framförallt när Spooky hittar någon intressant doft...
    Jag undrar om inte kreativitet och kaos går lite hand i hand? Om man är för strukturerad kanske man blir hämmad?
    Kram

    SvaraRadera