måndag 3 februari 2014

Pysslandets återkomst

Idag har jag äntligen kommit igång att pyssla igen. Innan jul köpte jag en minibyrå (i vit papp) på Panduro.Den har 24 små lådor. Jag hade först tänkt göra en adventskalender av den men tiden rann iväg och vips blev det jul - och byrån var lika vit som när jag köpte den.

Nu har jag alltså kastat mig över detta projekt. Det blir inte någon adventskalender, den blir en prylförvaringsbyrå. Här kommer några bilder på mitt projekt:


Två av sidorna har fått blommigt omslagspapper på sig.( Fotot kunde vara bättre ).




En del av lådorna inuti har dekorerats, andra väntar på sin tur.


När byrån är stängd ser den ut på detta viset.


Fotona är tagna med min mobil och kvaliteten är inte den bästa. Hoppas ni har överseende med det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar