söndag 28 juli 2013

Segt internet

Det är underbart att vara i torpet. Det finns alltid något att göra, både ute och inne. Men det är svårt att vara aktiv på blogg och Twitter eftersom internetuppkopplingen är oerhört seg i vårt sommarhus.


Här är det färdiga insektshuset.

Passar på att göra ett blogginlägg nu när vi är på besök hos Sara, Axel och Tekla. Vi tittar på den gastkramande finalen mellan Norge och Tyskland i EM-fotboll. I skrivande stund står det 1-0 till Tyskland och Norge fick nyss ett mål bortdömt pga offside. Nu ska jag koncentrera mig på matchen och hålla tummarna för Norge!


2 kommentarer:

  1. Men du, vilket häftigt insektshus.. Ett sånt måste jag tillverka..
    Du får komma hem nu för jag vill ut på turné :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Hej Maidi,

    jag är bara hemma några dagar sedan åker jag till torpet igen. Turnén får vänta lite till.

    Kram

    SvaraRadera