söndag 23 mars 2014

Helgens utflykt

Igår, lördag, begav vi oss till Gunnebo slott och dess omgivningar. Solen kunde inte riktigt bestämma sig om den skulle visa sig eller inte. Blåsten däremot höll igång hela tiden. 

Här kommer några fotografier från vår utflykt

Slottet








Motljus





Magnifika träd 


Bara björkar



Tall fotad underifrån



På vägen tillbaka till parkeringen gick vi genom en tunnel. Som i de flesta tunnlar jag gått i var även denna dekorerad. Jag är lite kluven när det gäller frågan om graffiti är konst eller klotter. För vad jag än tycker så kan jag inte säga annat än att många av utövarna gör fantastiska konstverk. 




Kram, kram, Eva


2 kommentarer:

  1. Ser fint ut på Gunnebo. Måste passa på att göra ett besök när jag är i trakterna,
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Roligt att åka på utfärd och se något nytt. Du kanske har tur som inte sått något än. Det hotas om snö i veckan och då tappar man ju vårkänslan. Usch då !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera