tisdag 28 maj 2013

Resultat från Hundlöpet

Persondata detaljer

Person

NamnPersson, Eva (SWE)
HundnamnSpooky
Startnummer79
HundrasBlandras

Totalt

Plac. (M/K)93
Plac. (Totalt)113
Totaltid (Netto)00:48:24

Mellantider

SplitTidSträcktid
Mål00:48:2448:24
Trodde det gick långsammare! Jag är nöjd. Nästa år ska jag vara ännu mera förberedd. Vi måste klara av att springa även om det är varmt. Jag har redan börjat fundera på upplägget till hundlöpet 2014. Är det varmt ska jag duscha Spooky ordentligt innan start, Dessutom ska jag ha med en vattenflaska under loppet så vi kan få vatten inte bara vid vätskekontrollen. 



2 kommentarer:

  1. Vad jag beundrar dig som håller igång som du gör..
    Jag blir bara mer och mer lat..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maidi,
      om någon sagt till mig för ett halvår sedan att jag skulle börja motionera så hade jag bara fnyst åt det - men nu har jag kommit så långt att jag t o m gillar att röra på mig.

      Kram

      Radera